loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 186 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

------------------------------------------------------
 
 
دوست داشتن نم نم باران است، کم کم می آید و به درازا میکشد، بارانی دوستت دارم…
 
صبحی که شروعش با تو باشد ، خورشید دیگر اضافیست!!!
 
 
------------------------------------------------------
 
 
بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمانت !
 
اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی …
 
 
-------------------------- اس ام اس نامزدی ----------------------------
 
 
باور کن فرقی نداره خواب باشم یا بیدار …
 
زیباترین تصویر پیش چشمام همیشه آغوشته !
 
 
 
------------------------------------------------------
 
 
 
در این آشفته بازار هر چقدر هم که گران باشد باز هم خریدارم …
نازت را میگویم !
 
 
 
------------------------------------------------------
 
 
 
من به خود میبالم که در این عصر یخی -- عشقی دارم که دلش آیینه خورشید است!
 
 
 
--------------------------- اس ام اس دوران نامزدی ---------------------------
 
 
 
“دوستت دارم”
 
 
مثل آخرین پاکت سیگار یک تبعیــــدی!
 
 
 
------------------------------------------------------
 
 
 
لبخند تو تعادل شهر را به هم میزند،
 
اما تو بخند من شهر را دوباره میسازم!
 
 
 
--------------------------- اس ام اس ---------------------------
 
 
 
ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !
 
 
 
------------------------------------------------------
 
 
 
از روزی که دلم بیت المقدس تو شد ، سنگ میزنم به هر اشغالگری …
 
 
 
------------------------------------------------------
 
 
 
ضربان قلبم
با تو : _/_/_/_
دور از تو : __ __
بدون تو : _____
 
 
 
------------------------------------------------------
 
 
 
لحظه‌ های با تو بودن ، از عمرم حساب نمی شوند !
از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت !!!
 
 
 
------------------------------------------------------
 
 
عشق پاک و واقعی تنها دلیل زندگی است !
 
زیباست یادت ….
 
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی!!
 
------------------------------------------------------
 
من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام
 
مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش
 
------------------------------------------------------
 
بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !
 
وقتی تو را بی همتا آفرید . . .
 
------------------------------------------------------
 
آنقدر دوست داشتنى هستى که ایستاده هم به دل مى نشینى
 
------------------------------------------------------
 
شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !
 
------------------------------------------------------
 
دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :
 
یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم …!
 
------------------------------------------------------
 
خاصیت دنیاست
 
در اوج داشتن و خوشبختی
 
دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .
 
------------------------------------------------------
 
می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن باشــــــــی
اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند!!!…………
 
------------------------------------------------------
 
میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود
 
از قول من به باران بی امان بگو :
 
دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .
 
------------------------------------------------------
 
گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
 
شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .
 
------------------------------------------------------
 
تمام حجم خیالم از تو لبریز است
 
دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .
 
------------------------------------------------------
 
سوزنبــان پیــری شـــده ام
 
که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد
 
نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .
 
------------------------------------------------------
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,571
  • بازدید ماه : 3,811
  • بازدید سال : 24,392
  • بازدید کلی : 748,831
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز