loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 280 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

» ماهی شده بود باورش که اگه تور بندازن سرش ، میشه عروس ماهیا  ، شاه ماهی میشه همسرش  ، ماهی باورش نبود ، تورو اگه بندازن سرش ، نگاه گرم ماهیگیر میشه نگاه اخرش !


.
.
.
.
» ماهی قرمز کوچکی هستم در دل شیشه ای تو ، مراقب دلت باش که نشکند تا من نمیرم !


.
.
.
.
» توی دنیا عاشقا چه بیکسن ، همیشه منتظرن دلواپسن ، اینو گفتم تا بدونی عاشقی خیلی خطر ناکه حسن !

» اگر کسی را دوست داشته باشی نمیتونی توی چشم های اون زل بزنی ... نمیتونی دوریش را تحمل کنی ... نمیتونی بهش بگی که چقدر دوستش داری ... نمیتونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری ... واسه همینه که عاشق ها دیوونه میشن !


.
.
.
.
» عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم و پارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید تو چشمانت را بستی و قایقم غرق شد


.
.
.
.
» زندگی قشنگه اگه برای تو باشه ... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه ... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه ...  من قشنگم اگه با تو باشم ... اما تو هر جور باشی قشنگی


.
.
.
.
» همیشه دوست داشتم ابر باشم چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه


.
.
.
.
» اگه معلم جغرافی بودم اسمتو رو بلندترین قله ی دنیا مینوشتم ، اگه معلم ادبیات بودم اسمتو تو تمام شعرام می آوردم ، اگه معلم شیمی بودم اسمتو در گروه حلال ترین محلول ها قرار میدادم ، اگر معلم زیست بودم قلبت رو از مهربون ترین قلبها مینوشتم ...


.
.
.
.
» میدونی فرق تو با کفش چیه کفش لنگه داره ولی تو لنگه نداری


.
.
.
.
» یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم ... گرچه در خویش شکستیم جفایی نکنیم .... یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند ... طلب عشق ز هر بی سروپایی نکنیم


.
.
.
.
» من تو این دنیا ۳ تا دوست دارم ، خورشید و ماه و تو ، اولی رو برای روزام میخوام ، دومی رو برای شبام میخوام اما تو رو برای تک تک لحظه هام میخوام


.
.
.
.
» زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن ، اصل معرفت ، ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه


.
.
.
.
» رنگین کمان پاداش انهایی است که تا آخرین لحظه زیر باران میمانند


.
.
.
.
» تو را از بین صدها گل جدا کردم ، تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم ، برای نقطه پایان تنهایی ، تو تنها اسمی بودی که صدا کردم

» کاش میشد اشک را تهدید کرد ، مدت لبخند را ت
.
.
.
.
مدید کرد ، کاش میشد در میان لحظه ها ، لحظه ی دیدار را نزدیک کرد


.
.
.
.
» طبق آخرین آمار کم جمعیت ترین جای دنیا کجاست ؟ ... نمیدونی ؟ ... قلب منه دیگه ، چون تنها تو ساکن اونی


.
.
.
.
» میخوام من چاقو باشم تو سیب باشی ، میدونی چرا ؟ چون چاقو موقع پوست كندن سیب دورش میگرده

.
.
.
.


» هرگز به دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی ، بلکه به دنبال کسی باش که بی اون نتونی زندگی کنی

.

.

.

.

نظر یادت نره ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 20,801
  • بازدید کلی : 745,240
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز