loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 225 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

تقدیر مادر شهید از مریلا زارعی

 

مریلا زارعی یکی از بازیگران برگزیده این جشنواره بود. او در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: من دختری هستم که سهمم از جنگ فقط پر کردن قلک‌هایی بود که مدرسه به ما
می‌داد و نامه ای به یک رزمنده و هیچ کدام از آنها جز این جمله "جنگ جنگ تا پیروزی" یادم نیست

 

تقدیر مادر شهید از مریلا زارعی

 


 وی ابراز کرد: آن موقع نمی‌دانستم چه می‌نویسم و درک نمی‌کردم که آرامش آن روز های من زیر سایه پدر را مدیون خواهران و مادرانی هستم که برادران و پسرانشان در میدان نبرد جلوی دشمن ایستاده اند.

 

تقدیر مادر شهید از مریلا زارعی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 637
  • بازدید ماه : 1,740
  • بازدید سال : 22,321
  • بازدید کلی : 746,760
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز