loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 258 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

... به اونایی که عجله دارن فارغ التحصیل شن یادآوری کنم که عزیزم بیرون که کار نیست ، باور کن خونه هم هیچ خبری نیست ! همون دانشگاه بمون حداقل هر کی پرسید چیکار میکنی بگی دانشجو هستم...

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه که روزی دخترا هم بتونن مثه پسرا اینقدر قشنگ زیر ابرو بردارن!...

.

.

.

 امروز داشتم برمیگشتم خونه یه مرده ازم پرسید افق کجاست؟ گفتم: همینو مستقیم بری تو افق محو میشیدیدم بد نگاه کرد(شایدم نفهمید چی گفتم) بهش گفتم:کجا بهتون ادرس دادن؟ گفت: کوچه ی کنار مروارید نگو یارو موسسه زبان افق رو میگفت. اینقدر ضایع شده بودم که نفهمیدم چه جوری خودمو محو کنم. ...

.

.

.

 یکی از فانتزیام اینه که آزمایش خون بدم بعدش مثل تو فیلما آزمایشم جابه جابشه

بعدش زنگ بزنن بگن: متاسفیم :|

البته اگه شانس منه زنگ میزنن میگن:

تبریک میگیم :بارداری

.

.

.

...یکی از فانتزیام اینه بفهمم جرا با اینکه سالهاست در تولید گوجه فرنگی خود کفا شدیم اما هنوز اسمش به گوجه ملی تغییر نیافته

!

.

.

.

 ...یکی از تفریحات واقعا مفرح خانوادگی ما اینه که وقتی خونه ایم یواشکی به هم یا به خونه زنگ بزنیم بعد بشینیم به طرف که میدوه سمت گوشی بخندیم !

.

.

.

شوهر : خانوم ! غذا آمادس ؟
همسر : هنوز نه باید یه کمی صبر کنی !
شوهر : پس من میرم بیرون یه چیزی میخورم و برمیگردم !!
همسر : لطفا فقط ۵ دقیقه صبر کن !
شوهر : یعنی غذا ۵ دقیق دیگه آمادس ؟!
همسر : نه دیگه ! من ۵ دقیقه دیگه آماده میشم بریم بیرون !

.
.

.

گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که میشه سلام کلم و همیشه جواب میگیرم سلام چغندر ، سلام کاهو ، سلام شلغم !
باید برم یکی از اینا که راحت از تو جیب درمیاد بخرم !

.

.

.


دختره : یه شارژ بفرست.
پسره : چند سالته ؟؟؟
دختره : یه شارژ بفرست.
پسره : خیلی دوسِت دارم میخوام بیام خواستگاریت !
دختره : واقعا ؟؟؟ کِی ؟
پسره : یه شارژ بفرست …

.

.

.

.یکی از فانتزیام اینه که شکمم اجازه میداد اعتصاب غذا کنم بلکه جواب میدادو مشکلاتم حل میشد!! تازه خعلی هم کلاس داشت!
اما لامصب اصن اجازه نمیده که

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,058
  • بازدید ماه : 3,298
  • بازدید سال : 23,879
  • بازدید کلی : 748,318
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز