loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 194 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (1)

 

 

********* اس ام اس جدایی و تنهایی ********

کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام
یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم
مشکل امروز ما اندام ها نیستن ، افکارها هستن

.

.

.

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند
حیف از عشق که زیر دست و پاست

.

.

.

تقصیر برگ ها نیست
آدم ها همینند
نفس می دهـــــــی
له ات می کنند

.

.

.

کاش می اومدی حالم رو بهم بزنی
خوشحالی‌ هام ته نشین شده

.

.

.

اینطور نمیشود
باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد
غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست

 

********* اس ام اس جدایی و تنهایی ********
 

گاهی تو
گاهی یاد تو
گاهی هم غم تو
آخر این “تو کار مرا تمام می کند

.

.

.

هرچی بیشتر کمتر به عاشقی فکر کنی ، کمتر بیشتر اعصابت میریزه به هم

.

.

.

گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص، برایت فریاد تجویز کند

.

.

.

همه چیز خنده دار بود.
داشتن تو
بودن من ; ماندن ما.
رفتن تو
این همه آه.
گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد.

.

.

.

کاش می شد زندگی را هم عوض کرد٬ مثل «چایی» وقتی که سرد می شود

.

.

.

آدمای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد

.

.

.

هوایت دستان سنگینی داشت، وقتی به سرم زد فهمیدم

.

.

.

دلم بچگی میخواهد  جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند ؟

.

.

.

گـاهــی نمـی دانــی
از دسـت داده ای
یـــا
از دسـت رفـــتـه ای

.

.

.

ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ  ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ

.

.

.

عادت کرده ام
کوتاه بنویسم
کوتاه بخونم
کوتاه حرف بزنم
کوتاه نفس بکشم
تازگی ها
دارم عادت می کنم
کوتاه زندگی می کنم
یا شاید
کوتاه بمیرم
نمی دانم
فقط عادت

********* اس ام اس جدایی و تنهایی ********

اینجا جاییست که
عشقبازی نمی کنند با هم
با هم با عشق بازی میکنند

.

.

.

اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده ولی خسته شدم

.

.

.

کسی که نگاهت را نمی فهمد
توضیح های طولانی ات را هم نخواهد فهمید.

.

.

.

هم قــــــــــد شدیم
خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم

.

.

.

پست ترین آدما کسایی هستن که
به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی

.

.

.

قیافه ام تابلو شده بود
گفتن : چی میکشی ؟
گفتم : زجر
گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟
گفتم : زندگی

.

.

.

چقدر جالب
تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه
اونم کسیه که داغونت کرده

.

.

.

عمریست نشسته ام
پای لرز خربزه هایی
که هیچوقت یادم نمی آید
کی؟
خوردمشان

.

.

.

در فنجان خالی میشوم
شبیه عابران خسته
مرا قورت میدهی و من
راه قلبت را پیش میگیرم
در قهوه ای که
به رگهایت جاری اس

********* اس ام اس جدایی و تنهایی ********

گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند

.

.

.

باید خودم را ببرم خانه
باید ببرم صورتش را بشویم
ببرم دراز بکشد
دلداریش بدهم ، که فکر نکند
بگویم نگران نباش ، میگذرد
باید خودم را ببرم بخوابد
“من خسته است
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط I Film در تاریخ 1392/11/12 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگه با تبادل بنر موافقی به سایت آی فیلم بیا و نظر بده.
آدرس بنر
http://up.ifilm1.ir/up/ifilm/Pictures/I%20Film258225.gif
آدرس سایت
http://ifilm1.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 569
  • بازدید ماه : 2,809
  • بازدید سال : 23,390
  • بازدید کلی : 747,829
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز