loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 194 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

جملات سوزناک رمانتیک

ما عاشق نیستیم...

 

ما عاشق ، ماجراهای ساده ی عاشقانه ایم…

.

.

.



آغـــ ـوش گــَ ـرمــَم بـ ـآش…


بگــ ـذآر فــَرآمـــ ـوش کــُ ـنــَم لــَحــظـہ هــآیی رآ کــ ـہ


دَر سـَ ـرمــآی بـــیــکــَ ـســــــــــی لَرزیـــ ــدَم…

.

.

.



صدای گام های تو..


ضربان زندگی من است..


با من راه بیا..


هنوز تشنه ی زنده بودنم..

.

.

.

عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم


خواستـم بگویـم ” بی تو  …”


نفس ِ شعر  بنـــد آمد !


من که دیگــر..


جـای ِ خود دارم …!

.

.

.

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :

 

یکی بود..

 

هنوزم هست..

 

خدایا همیشه باشد …

.

.

.



 

پیامبر عاشقانه های من..


معجزه چشمان تو کافیست..


که ایمان بیاورم به رسالت عشقت..!

.

.

.



 

پیامبر عاشقانه های من..


معجزه چشمان تو کافیست..


که ایمان بیاورم به رسالت عشقت..!

.

.

.

ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ!
ﺍﻣّﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ،
ﮐﻪ ﺁﯾﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ، ﻫﻤﻨﻔﺴﯽ ﻫﺴﺖ ؟!

.

.

.

پیامبر عاشقانه های من..


معجزه چشمان تو کافیست..


که ایمان بیاورم به رسالت عشقت..!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,068
  • بازدید ماه : 3,308
  • بازدید سال : 23,889
  • بازدید کلی : 748,328
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز