loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 188 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

جوک های جدید ۳۱ خرداد ۹۳

جوک های جدید ۳۱ خرداد ۹۳

 

داشتم با خواهرم تلفنی حرف میزدم ، بچه هاش هی‌ میومدن از هم شکایت میکردن
خواهرم ام برگشت بهشون گفت : دارم تلفن حرف میزنم ، برین همدیگه رو بزنین !
_______
همه مخترعین میرن بهشت…به جز مخترع زنگ ساعت! خدا ازش نگذره
_______
والا من از هردستی میدم با لگد پس میگیرم.
الکی میگن که از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری..
فکر میکنن ما خریم
_______
من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده
فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.
بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!:)
_______
من اگه موقعیتش بود به هیچ وجه دوس دختر مجید خراطها و آرمین ۲afm نمیشدم
لامصبا فقط کافیه یه روز جوابشونو ندی…… آبرو برات نمیذارن
_______
یادش بخیر یه زمانی اسمِ تابستون میومد یاده گیلاسو هندونه و… اینا میوفتادم…
الان ساپورت همه چیو عوض کرده
_______
مرد باید سبیل داشته باشه
مرد باید شلخته باشه
مرد باید بو گند بده
مرد باید بدنش بو عرق بده
_______
دیشب خوابم نمیبرد جوری که فقط مغزم بشنوه گفتم:خب یه کتابی بیارم بخونم
اصلا بیهوش شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,329
  • بازدید ماه : 3,569
  • بازدید سال : 24,150
  • بازدید کلی : 748,589
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز