loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 169 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس های رمانتیک و پر طرفدار جدید

دلم مثل دیواری می مونه که هنوز ایستاده ، با آجرهایی که تک تکشون شِکَستَن …

 sms love

ツبیــــزار از زمیــن !!‌ ...

 

خــوشــا بــه حــال کــلاغــان ! 

کــه از زمیــن دورنــد.. 

حــتی بــه ارتفــاع ِ یــک درخــت ...! ✿ツ

 

 

سوختم همچون شمع !

کسی اما قصه سوختنم را نشنید . . .

 

پشیمان اند کفش هایم که این همه راه را ؛ راه آمدند با نیامدن هایت …

 

گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم که دلم می خواهد قبل از خواب ، ساعت را روی “ هیچوقت ” کوک کنم . . .

 

آنقدر سرگرمِ “ اوقات فراغت ” بودم که فکری به حال “ روزهای فراقت ” نکردم . . .

 

به پولت نناز ، خدا رو چه دیدی ؟ شاید یه روز درد قیمت پیدا کرد و من شدم مولتی میلیاردر شدم . . .

 

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن ، که سخت دوستت دارم . . .

.

 

خدایا

بت بود ؛ “بت شکن” فرستادی

من پر از بغضم  ”بغض شکن” هم داری . . . ؟

 

جای خالیت را انقدر باچشمان آب خواهم داد

که بازکنارم سبزشوی . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,574
  • بازدید ماه : 3,814
  • بازدید سال : 24,395
  • بازدید کلی : 748,834
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز