loading...
سایت تفریحی و جذاب فانیز
آخرین ارسال های انجمن
روح الله بازدید : 182 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس بسیار عاشقانه 93

ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻮﺳﻪ
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻮﺩﻧﺶ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﺤﺴﯿﻨﻪ
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺲ ﺗﺸﮑﺮﻩ …
ﻭﻟﯽ …
ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ !؟
ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ …
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌیه

.

.

.

 

هرگز حدیثِ حاضرِ غایب، شنــیده‌ای؟

من در میان جمع و دلم،
جای دیگرست...

.

.

.

یک روز،
فردی قدم به زندگیتان خواهد گذاشت...

و شما را متوجه خواهد کرد که چرا هرگز،

با هیچ‌کسِ دیگری دوام نیاوردید !

.

.

.

نمی‌دانم از دل‌تنگی عاشق‌ترم،
یا از عاشقی دل‌تنگ‌تر!
فقط می‌دانم
در آغوشِ منی، بی آن‌که باشی
و رفته‌ای بی آن‌که نباشی...!

.

.

.

خدا
” تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان آرزوی من . . .

.

.

.

من،
نه زبانِ فارسی‌ام ... که از راست به چپ بخوانی
و نه فرانسه ... که از چپ به راست
و نه ژاپنی ... که از بالا به پایین
من،
زبانِ عشقم
ازهمه طرف خوانده می‌شوم!

.

.

.

نگران نباش

نمی شود دوستت نداشت
لجم هم که بگیرد از دستت
دفترچه ی خاطراتم
پر از فحش های عاشقانه میشود !

.

.

.

می ترسم
کسی نه خودت را
که دوست داشتنت را از من بگیرد !

.

.

.

پیش از تو هیچ اقیانوسی را ندیده بودم عمود برزمین بایستد . . !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سال 92 رو چه جوری پشت سر گذاشتی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 168
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,537
  • بازدید ماه : 3,777
  • بازدید سال : 24,358
  • بازدید کلی : 748,797
  • آهنگ آنلاین سایت فانیز